PracaGrupypl.praca.dyskusjeCala prawda o Polsce › Re: Cala prawda o Polsce
    From: "KCH" <k...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Cala prawda o Polsce
    Date: Sun, 17 Aug 2003 18:24:46 +0200

    Użytkownik "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> napisał w
    wiadomości news:bho8ic$mne$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Z drugiej strony u siebie w kraju firma matka zaplaci tez
    > wiekszy podatek bo sprzdala drogo komponenty wiec ma wiekszy zysk i caly
    > interes jest w dupie. Chyba, ze sadzisz, ze taki francuz czy niemic
    poswieca
    > wlasne pieniadze tylko po to by polacy zarabiali mniej a niemiecki fiskus
    > dostal wiecej - gratuluje odwagi. Wbij sobie wreszcie do glowy, ze inetres
    > to interes - jak niemiec ma w Polsce zarobic wiecej niz w niemczech (przy
    > tym samym ryzyku) to woli dac zarobic polakom niz niemcom - moze Ty
> [...]

    Ok. Zgadza się. Pod warunkiem że wszytko odbywa się tak jak odbywać się
    powinno.
    Darek też ma rację. Spójrz na korupcję w naszym pięknym kraju. Niech no
    tylko niemiec ogłosi lub spróbuje wziąć udział w przetargu. Też powinieneś
    przejrzeć na oczy...
    Bo często nie chodzi o to żeby ktoś zarobił, tylko żeby zarobiła TA
    konkretna osoba. A tak być nie powinno bo chociażby wypacza to warunki
    równej konkurencji. Oczywiście da się robić interesy, ale jeśli ja nie
    akceptuję tego mechanizmu "dźwigni" to znaczy że już jestem skończony?
    Teoretycznie mam mniejsze szanse, ale to już zależy od sytuacji.