PracaGrupypl.praca.dyskusjeCZy ktoś z Was grupowiczów znalazł pracę poprzez grupę dyskusyjną › Re: CZy ktoś z Was grupowiczów znalazł pracę poprzez grupę dyskusyjną
    From: "Jacek Domański" <j...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CZy ktoś z Was grupowiczów znalazł pracę poprzez grupę dyskusyjną
    Date: Mon, 07 Jan 2002 19:58:26 GMT

    Witam,

    Mnie sie udalo znalezc prace poprzez oferte portalu GW. Podejrzewam jednak
    ze jest to wynikiem kilku szczesliwych splotow okolicznosci (np. malej
    ilosci kandydatow na to stanowisko), oraz dosc specyficznego polaczenia
    dwoch (choc pokrewnych) dziedzin - znajomosci serwisu komputerowego i
    elektroniki praktycznej. Przewaznie serwisanci komputerowi to ludzie "z
    przyuczenia na gieldzie", bez wyksztalcenia elektronicznego. Tu akurat
    udalo mi sie polaczyc te dwie dziedziny i przebic sie nad konkurencje :-))
    Wlasciwy czlowiek na wlasciwym miejscu to podstawa sukcesu - choc szczescie
    tez gra tu duza role (bo np. nawet najodpowiedniejszego kandydata moze
    przebic zaufany znajomy kierownika, przez niego polecony).

    Pozdrawiam

    Jado.