PracaGrupypl.praca.szukanaCZY pracodawcy tu zagladaja ? › Re: CZY pracodawcy tu zagladaja ?
  • Data: 2002-02-04 23:12:10
    Temat: Re: CZY pracodawcy tu zagladaja ?
    Od: "Maciek" <a...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ależ narzekam przedmiotowo. Konkretnie:

    1) Mało tu widzę osób prezentujących poszukiwany przeze mnie
    zakres umiejętności lub możliwości. Oczywiście, to co można
    przeczytać w postach, tylko w jakimś stopniu oddaje to, co
    ktoś umie lub może, ale akurat mnie interesuje biegłość w
    wypowiadaniu się na piśmie, więc jak ktoś nie jest w stanie
    się zaprezentować, to odpada w przedbiegach. Mnie nie
    interesuje konkretny zawód kandydata, bo w tym zawodzie, o
    który mi chodzi nigdzie nie kształcą. Raczej ogólne cechy,
    np. wykształcenie, języki, IQ, poziom rzetelności,
    uczciwości i zasad moralnych, myślenie analityczne, płynne
    wypowiadanie się na piśmie, ogólna znajmość prawa i
    stosunków gospodarczych, dyspozycyjność, jeżdżenie
    samochodem i jeszcze parę innych. Nikt nic takiego tu nie
    pisze.

    2) Straciłem łącznie kilka godzin na umawianie się i
    spotkania z kilkoma osobami. Godzina mojej pracy kosztuje
    dość dużo, więc łatwo mi policzyć, ile mnie to kosztowało.
    Natomiast kandydaci do pracy starali się, zamiast jak
    najlepiej przedstawić, sondować mnie ile mogą ze mnie
    wyciągnąć jak najmniejszym kosztem. W sytuacji, kiedy
    oferuję wprowadzenie do rzadkiego, bardzo dobrze płatnego
    zawodu raczej oczekuję że ktoś będzie gotów coś z siebie
    dać, a dopiero jak się przekonam, ze warto z nim pracować,
    to porozmawiamy o gotówce. Zamiast tego uzyskałem fantazje
    finansowe i subtelne sugestie o kodeksie pracy i prawach
    pracownika ... To lekkie nieporozumienie. Jak się coś chce
    osiągnąć to trzeba się wziąć do roboty, a nie do czytania
    kodeksu.

    MK