PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - wyksztalcenie › Re: CV - wyksztalcenie
  • Data: 2008-03-28 12:29:11
    Temat: Re: CV - wyksztalcenie
    Od: Mariusz Kłosiński <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Z" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fsi76j$uf1$1@news.onet.pl...
    > "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    > Wyksztalcenie wyzsze nabywa sie w momencie zaliczenia ostatniego
    > semestru studiow. Tytul zawodowy licencjata to inna bajka, i ten
    > uzyskuje sie po pozytywnym zaliczeniu egzaminu dyplomowanego
    > (blednie nazywanym "obrona"). Tak wiec najlepiej napisac, ze studia
    > ukonczone, planowana "obrona pracy" - czerwiec 2008. Wiadomo, ze w
    > przypadku licencjatu to formalnosc, wiec o ile na zbytnim kacu nie
    > przyjdzie to ten egz zaliczy. Tak wiec pracodawca bedzie wiedzial,
    > ze gosc po studiach, ale w czerwcu bedzie potrzebowal 2 dni urlopu ;)
> [...]

    Absolutorium obecnie nabywa sie chyba po zaliczeniu wszystkich
    przedmiotów przewidzianych tokiem studiów oraz oddaniu pracy dyplomowej.
    Egzamin dyplomowy należy złożyc w ciągu miesiąca od momentu oddania
    pracy. Skoro obronę ma w czerwcu to znaczy, że nie oddał jeszcze pracy
    dyplomowej i absolutorium nie ma. Pytanie czy absolutorium oznacza
    wyższe wykształcenie - nie mam pojęcia.

    Pozdrawiam
    Mariusz Kłosiński