PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV w formacie pdfRe: CV w formacie pdf
  • Data: 2004-01-23 19:40:35
    Temat: Re: CV w formacie pdf
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik na <n...@g...pl> napisał:
    > jestem ciekawa czy jest sens wysyłać swoje oferty w w pdf-ie. Czy w działach
    > kadr bedą wstanie to przeczytać?

    Myślę, że nie będzie z tym problemów.

    > Nie jestem szczęsliwą posiadaczką worda , ponieważ pracuje pod linuxem, więc
    > jaką mam szansę dotrzeć do pan z personalnego ?

    Pracujesz w Open Office? Zresztą, praktycznie wszystkie edytory powinny
    mieć możliwość zapisu do pliku w formacie RTF. Jeśli tylko nie wklejasz
    sobie zdjęcia do CV, to możesz spokojnie przesyłać tekst w tym
    formacie - Microsoft Office też to odczyta (i to niezależnie od wersji).

    Pozdrawiam,
    Gerard