PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - prośba o ocenę › Re: CV - prośba o ocen
  • Data: 2006-02-14 12:25:36
    Temat: Re: CV - prośba o ocen
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    " Marcin" <m...@N...gazeta.pl> wrote in
    news:dsshdm$e70$1@inews.gazeta.pl:

    > Witam wszystkich,

    hej!

    > Prosiłbym szanownych grupowiczów o ocenę mojego CV. Niedługo kończę
    > studia i w związku z tym zaczynam rozglądać się za pracą. Nie
    [...]
    > nie?:) Link do CV: http://mszuk.one.pl/CV.pdf

    nie jestem zadnym autorytetem; jedyne, co bym zmienil to kolejnosc
    doswiadczenia; podobnie jak w wyksztalceniu odwrotnie chrnologicznie;

    mysle, ze wysuniecie szkolenia przed doswiadczenie to dobry pomysl;
    (oczywiscie w Twoim konkretnym wypadku); moze dobrym pomyslem byloby
    napisanie dwoch slow o rodzaju oprogramowania, ktore pisales na
    praktykach w Javie;

    no i oczywiscie z Twojego CV nie wynika, zebys byl szczegolnie mocno
    zainteresowany praca w tematyce zwiazanej z bazami danych; szczegolnie
    ze "dobra znajomosc problematyki hurtowni danych" wrzuciles gdzie na
    samym koncu - no, ale nie mam innego zrodla, ktore by mi podpowiadalo,
    ze chcesz wiazac swoja przyszlosc z praca w tej dziedzinie, wiec moge
    sie tylko domyslac, ze tak jest;

    pzdrv;
    adas;