PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - język obcy › Re: CV - język obcy
    From: kondi <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV - język obcy
    Date: Thu, 14 Sep 2006 10:30:10 +0200

    cef napisał(a):

    > Bądźmy zatem realistami. Jak ktoś
    > potrafi to co profit napisał, że potrafi,
    > (naprawdę potrafi) to jest rzeczą niemożliwą, żeby nie potrafił wydukać
    > nic z sensem na rozmowie, a już na pewno potrafi
    > w tym języku skromnie podać czy nawet wydukać
    > dlaczego tak jest.

    widzisz niekoniecznie, moja znajomosc wloskiego na przykladjest calkiem
    niezla w tym biernym znaczeniu. swietnie rozumiem teksty pisane w
    czasopismach, jestem w stanie ogladac programy po wlosku, wiem o czym
    mowia siedzacy kolo mnie wlosi, ale z mowieniem tego samego jest gorzej.
    brak mi obycia z zywym jezykiem

    Profit może jeszcze o tym nie wie,
    > ale pewność przychodzi czasem po jednej rozmowie.
    > Ale jeśli faktycznie
    > nic nie potrafi, to żaden tekst mu nie pomoże.

    uwazam, ze znam jezyk w stopniu dobrym jesli chodzi wlansie o
    rozuemienie jak ktos mowi do mnie i na pewno sytuuje mnie to wyzej od
    kogos kto biegle mowi po wlosku w zakresie zamawiania posilku w
    restauracji, mimo ze na pozor wyglada na to, ze tamta osoba zna jezyk
    lepiej. gorzej, bo nie potrafilbym pewnie do tego faktu przekonac
    rekrutujacej mnie osoby.