PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV i list motywacyjny do ocenyRe: CV i list motywacyjny do oceny
  • From: SOCAR <s...@i...pl>
    Subject: Re: CV i list motywacyjny do oceny
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Wed, 7 Jun 2006 23:08:46 +0200

    Dnia Wed, 07 Jun 2006 16:30:09 +0200, Qlfon napisał(a):

    > Uwagi i sugestie moga pojsc tutaj lub na maila
    > zamaskowanego na stronie glownej (instrukcje na stronie).

    1. Nie wysyłasz chyba CV w tej formie do kogokolwiek ? Bo w takiej formie
    jest ono po prostu fatalne. Zadaz tego co wiem jest taka że pracodawca
    ma dla Ciebie ok. 10 sekund. W ciągu tych 10 sekund musi dowiedzieć się
    jak najwiecej o Tobie. A Ty podrzucasz dość nieskładnie zrobioną stronę
    WWW (wprawdzie nie oczekuje po kierunku pracy abyś miał umiejętności
    WebDesignerskie) którą trzeba przewijać żeby się czegoś dowiecdzieć.
    Jednolitość czcionki, jakieś masakryczne odstępy między literami, brak
    zdjęcia (w sumie nie jest obowiązkowe).

    2. Format nagłówka strony jest troche nie na miejscu. Nie piszesz do kolegi
    tylko do Twojego przyszłego szefa. Emotki i uwagi co kto ma zrobić chyba
    nie są mile widziane. Do tego jeszcze pracodawca musi "tracić" czas na
    zmienianie Twojego adresu emailowego itp. Dość niedopuszczalne.

    3. W mojej opinii Nie ma miejsca w CV na coś takiego jak "oczekiwane
    stanowisko". Ewentualnie możesz wspomnieć o tym w liście motywacyjnym,
    ale nie w CV.

    To tyle odnośnie pierwszego wrażenia.

    --
    SOCAR (s...@i...pl)