PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV a grafika ...Re: CV a grafika ...
    From: "chinol" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV a grafika ...
    Date: Mon, 28 Jun 2004 10:37:06 +0200

    > Ja mam takie prywatne pytanie do wszystkich tutaj ktorzy zajmujecie
    > sie rekrutacja: nie odnosicie wrazenia ze gdzies, kiedys, powstal w
    > Sieci jeden szablon dokumentow ktory wiele osob stara sie mozliwie
    > w najmniejszym stopniu zmieniac przed wyslaniem?... Bo ja mam...

    Nie powstal w sieci, bo CV ma wiecej lat niz siec. Jest to sformalizowany
    przez lata dokument i ta formalizacja jest na tyle znana, ze wszyscy jej
    uzywaja. Pozatym CV jest logiczne i zawiera zestaw informacji (i tylko
    informacji). Czytanie zestawow informacji samo z siebie jest nudne (poczytaj
    sobie ksiazke telefoniczna - ta sama relacja). Pozatym CV nie jest po to
    zeby je czytac. Ono ma pomoc ci (jako szukajacemu pracownika) szybko wybrac
    to co szukasz z duzego zestawu dokumentow. Formalizacja jest w tym wypadku
    zbawienna.

    Kiedys za mlodego poszedlem do firmy z CV w kieszeni i dalem je pani od
    rekrutacji. Myslalem tak samo jak ty, a wiec poprzestawialem kolejnosc,
    napisalem w 'luzniejszym' stylu, walnalem pasek i rameczki. Pani popatrzyla
    i nie czytajac mowi: "Idz ty chlopie do domu naucz sie CV pisac jak nalezy a
    potem szukaj pracy'

    Wystarczy to za komentarz ?

    Tomek