PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV a grafika ... › Re: CV a grafika ...
  • Data: 2004-06-27 23:02:11
    Temat: Re: CV a grafika ...
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 27 Jun 2004 22:36:18 +0000 (UTC), Ewa Kopk-Nowakowska
    <e...@W...gazeta.pl> napisał:

    > dzięki, tak zrobię, tylko załączniki to pewnie pliki Worda?? ale jeśli
    > moje
    > CV ma być moją graficzną wizytówką, nie chciałabym, żeby się
    > "rozjechało" z
    > powodu braku czcionki na czyimś komputerze, więc jeśli wysyłam jes do
    > Agencji
    > Reklamowych, zakładam, że mogą to być również PDF-y...

    Na temat formatu CV toczylo sie na grupie wiele dyskusji, mozesz
    poprzegladac archiwum.
    Osobisci sadze, ze w pdf bedzie ok, oraz, ze w tresci maila i w LM mozesz
    zaznaczyc, ze na zyczenie przeslesz dokumenty w innych formatach.

    Odnosnie statystyk, podaje moje za ten miesiac - zawsze jakas nadzieja,
    ze w tej gromadce jakis potencjalny pracodawca sie znajdzie istnieje...

    Max: 15, średnio: 4 dziennie
    Ilość unikalnych użytkowników dziennie - w tym miesiącu

    --
    pzdr. Krzysztof