eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV LM mail i moje wątpliwościRe: CV LM mail i moje wątpliwości
  • Data: 2003-07-03 10:37:55
    Temat: Re: CV LM mail i moje wątpliwości
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    heder <h...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Planuję wysła cmoje CV i LM pocztą elektroniczną.
    > I tu mam problem w jakiej formie to zrobić by było ładnie i elegnacko.
    > Czy wysłać LM i CV jako załączniki. Jesli tak to w jakiej formie:
    > word, dokument tekstowy czy jeszcze coś innego?
    > Czy może LM jako treść maila a tylko CV jako załacznik?
    > Może ktoś rozwieje moje wątpliwosci.

    CV i LM zdecydowanie jako załączniki. Najlepszy format to taki, który
    najłatwiej odczytać przez różne edytory - na przykład TXT lub RTF.

    W temacie mejla napisz wyraźnie "praca" - dzięki temu osoba, która otrzyma
    taki mejl od razu wie o co chodzi bez czytania.

    Jesli w ogłoszeniu jest numer referencyjny, to od razu ten numer napisz na
    samej górze.

    W treści napisz wyraźnie, w jaki sposób dowiedziałeś o ogłoszeniu: z gazety
    czy z internetu.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1