PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV 1 vs 2Re: CV 1 vs 2
  • Data: 2004-07-03 10:44:11
    Temat: Re: CV 1 vs 2
    Od: Mo <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ktoś (wlemac, a któżby!) wyklepał:

    > Użytkownik "everyman" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > cv ma byc przejrzyste i dostarczac informacji potencjalnemu pracodawcy
    > oni zwykle nie lubieja czytac o "bzdurkach"

    Jestem tego samego zdania, co przedpiśccy. Jako absolwent masz pewnie
    doświadczenia najróżniejsze i krótkoterminowe, skoro wyszło Ci tak dużo.
    Mam podobną sytuację i zazwyczaj wycinam informacje, które są zbędne do
    danego profilu stanowiska.

    M.

    Dziś rano wyjrzawszy przez okno zobaczyłem, że na podwórku stoi
    zagadnienie. Kiedy potem wychodziłem ciągle tam stało, nie zmieniwszy
    pozycji. Dopiero pod wieczór przestąpiło z nogi na nogę...