PracaGrupypl.praca.dyskusjeCOBOL w PolsceRe: COBOL w Polsce
  • Data: 2002-05-15 16:10:24
    Temat: Re: COBOL w Polsce
    Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >I chodza na nich baaardzo duze i bardzo wazne bazy danych ( w Polsce np. Plus
    GSM )

    No nie chwalac sie mam juz spory udzial w tych programach cobolowych:-)
    Co prawda pisze w tym zaledwie od roku ale specjalnie trudny nie jest:-)
    moga odstraszac deklaracje zmiennych ktore srednio u nas zajmuja polowe kodu:-))
    Ale nie narzekam:-)
    No w sumie nie znam jeszcze pelnych mozliwosci ostatnio spodobaly mi sie pliki
    indeksowe. A co do wyzszosci Cobola nad innymi jezykami, przy testach
    wydajnosciowych to co mamy napisane w Cobolu bylo sprawdzane w Javie niestety 8-
    krotne wydluzenie czasu trwania procesow to nie jest to co tygrysy lubia
    najbardziej:-)
    Pozdrawiam Speedy