PracaGrupypl.praca.dyskusjeCIEKAWA,DOCHODOWA PRACA › Re: CIEKAWA,DOCHODOWA PRACA
  • Data: 2006-03-27 11:36:01
    Temat: Re: CIEKAWA,DOCHODOWA PRACA
    Od: "Magi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gosia" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:07df.00000151.4426ebee@newsgate.onet.pl...
    > Potrzebujesz dodatkowych pieniędzy? Masz stałe łącze i 1-2 godzin wolnego
    > czasu dziennie? Jesteś systematyczny i uczciwy? Zarabiaj razem ze mną,
    > wykorzystując pewny i sprawdzony system. To naprawdę działa!! (jestem tego
    > przykładem).Jeżeli jesteś zainteresowany(a), wejdź na stronę :
    > www.gosia.dobrapraca.info.pl i przeczytaj wszystko dokładnie a następnie
    > napisz do mnie.

    Fenomenalne.....przeczylam stronke Gosi i jestem pod duzym wrazeniem
    (sarkazm). Kiedys bylam (jako baaardzo mlodziutka osoba) na spotkaniu
    zorganizowanym przez Herbalife - bylo podobnie - same zachwyty.
    A wracajac do MLM, to zastanawia mnie jedno; skoro jest to takie super i
    ekstra, to czemu ludzie nie pchaja sie drzwiami i oknami, zeby w tym "
    dzialac" i pracowac?
    Chyba jednak naciaganie ludzi na kupowanie nic nie wartych "ksiazeczek", to
    nie jest to, co chcialabym robic.
    Wole siedziec osiem godzin w biurze, tracic nerwy na kontaktach z szefowa,
    zbyt malo zarabiac i milo plotkowac ze wspolpracownikami:)