PracaGrupypl.praca.dyskusjeCHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻARe: CHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻ A
  • Data: 2005-01-26 10:52:07
    Temat: Re: CHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻ A
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ami Morton; <ct6l76$ac2$4@nemesis.news.tpi.pl> :

    > Popieram, że bzdura :) Ręczniki trzeba prać co najmniej raz w tygodniu,
    > szczególnie jeśli w łazience ma się taką wilgoć, jak było to opisane w
    > poście Luizy.

    Oczywiście, że zależy to od typu ręcznika [tworzywo, bawełna - jak
    zapach wejdzie we włókno bawełny to praktycznie zawsze będzie
    śmierdzieć, bo włókno jest porowate i tak łatwo nie da się pozbyć z
    niego różnych substancji, a oprócz tego zachodzą procesy łączenia się
    substancji z nośnikiem, czyli węglowodanem], wilgotności [sądząc po
    opisie, który podkreśla znaczenie mycia różnych sprzętów w łazience musi
    tam być całkiem wilgotno tylko z samego tytułu ciągłego mycia ;)],
    ciepło, wietrzenie.

    Ale grzybów bym do tego nie mieszał - to jest podstawowy problem z
    diagnozą via internet, ale mz. cytat o "grzybie przy wannie" jest 100%
    kalką niedawno reklamowanego środka na likwidowanie grzybów na spoinach
    glazury, a nie grzyba na pół ściany. Dodam jeszcze, że skuteczne środki
    na grzyby są równie "skuteczne" na ludzi, więc istnieje możliwość, że
    stan autorki jest wywołany długotrwałym zatruciem [wszystkimi środkami
    używanymi do zwalczania "zarazków"]. ;)

    A swoją drogą ciekawe co by było, gdyby autorce uświadomić skład flory
    bakkteryjnej w całym przewodzie pokarmowym, poczynając od ust a na
    odbycie kończąc - zaczeła by pić Clorox? ;) Ale mz. takie uświadamianie
    to już behawioryzm i lepiej, żeby odbyło się to w jakimś zakładzie
    zamkniętym.

    Flyer