PracaGrupypl.praca.dyskusjeByc moze NTG - wspolpracaRe: Byc moze NTG - wspolpraca
    From: Darek Adamkiewicz <d...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Byc moze NTG - wspolpraca
    Date: Tue, 04 Jun 2002 17:31:22 +0200

    Bartek wrote:

    > Witam!
    > Kilka dni temu uczestniczylem w prezentacji firmy informatycznej.
    > Firma ta starala sie przedstawic swoja dzialalnosc tzn. to czym sie zajmuje
    > teraz jak i to czym bedzie sie zajmowac w przyszlosci. Prezentacja miala
    > miejsce na uczelni informatycznej i firma chciala chyba 'pokazac sie'
    > przyszlym informatykom. Lecz ja nie o tym.
    >
    > Problem moj polega na tym iz posiadam wlasny pomysl na rozwoj takowej
    > firmy, mniej wiecej zbieram informacje na ten temat od okolo pol roku,
    > jednak nie stac mnie na rozpoczecie takiej dzialanosci. Firma o ktorej
> [...]

    Musisz zebrac jak najwiecej atutow przemawiajacych na twoja korzysc:
    1)- wiedza dotyczaca danego rynku: jakie produkty/uslugi na rynku stanowia
    dopelnienie
    twojego pomyslu jakie sa jego substytutem - czyli kto moze byc konkurentem,
    kto partnerem, rodzaje zawieranych umow, ew. formy wspolpracy, czy istniej cos
    co
    w momencie startu takiej dzialalnosci nabiera wartosci handlowej: "domena"?,
    "znak graficzny"?,
    - sprobuj wykonac symulacje dzialania przedsiewiziecia - popytaj klientow,
    dostawcow - im wiecej
    tym lepiej - to kapital
    2)-media: jesli masz oryginalny pomysl mozesz sprobowac zainteresowac nim media
    -
    to one cie uwierzytelnia jako pomyslodawce.

    Pozdr
    D.