PracaGrupypl.praca.dyskusjeBum gosparcczy a praca dla 50 kobiety › Re: Bum gosparcczy a praca dla 50 kobiety
  • Data: 2007-09-25 09:20:46
    Temat: Re: Bum gosparcczy a praca dla 50 kobiety
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 24 Sep 2007 17:20:07 +0200, daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>
    wrote:

    >Wiesz mam nadziej że kkiedyś życie kopnie cię w dupę - bo sądząc po
    >twoich wypowiedziach wszyscy są w tym kraju dla ciebie obibokami.

    Kopało nie raz. I jakoś za każdym razem pracę szybko znajdowałem.
    Tylko widzisz, po pierwsze chcę pracować, po drugie się uczyłem
    samodzielnie wielu rzeczy, żeby byc przydatnym, po trzecie, jak nie ma
    tego, co by mi odpowiadało, to biorę to, co jest i tam, gdzie jest.
    I dlatego nei cierpię takich, co siedzą na dupsku i marudzą, że nei ma
    takiej 'pracy' dla nich, coby mogli za swoje lenistwo i nicnieumienie
    zarobić tyle, co ja zarabiam.
    --
    ___________/ GG: 3524356