PracaGrupypl.praca.dyskusjeBoje sie wypowiedziec umowe.Re: Boje sie wypowiedziec umowe.
  • Data: 2006-05-17 07:02:56
    Temat: Re: Boje sie wypowiedziec umowe.
    Od: "Wojtek" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlatego ze zastanawiam sie co bedzie jezeli dam wypowiedzenie a nowa firma
    > sie w czasie mojego wypowiedzenia rozmysli.
    > niby firma powazna i znana ale mimo wszystko.
    >
    > Czy w takim wypadku sa jakies umowy przedwstepne albo innego typu
    > zabezpieczenia.
    > Boje sie zebym nie zostal na lodzie tzn bez pracy;)

    Mozesz poprosic o wczesniejsze podpisanie umowy z nowym pracodawca.
    Jesli nowy pracodawca ma troche oleju w glowie to Ci przynajmniej papier w
    ktorym napisze ze zamierza Cie zatrudnic od kiedy i na jakich warunkach, nie
    jest to specjalne zabezpieczenie ale zawsze pewniej sie czujesz skladajac
    wypowiedzenie.

    W.