PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiura pośrednictwa - ostrzeżenie/długie.....troszk › Re: Biura pośrednictwa - ostrzeżenie/długie.....troszk
    From: "Ruda" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Biura pośrednictwa - ostrzeżenie/długie.....troszk
    Date: Fri, 22 Aug 2003 16:00:58 +0200

    . Udało mi się w wawce
    > znaleźć robotę po półtora miesiąca szukania Jednak były momenty że juz
    prawie
    > do nich wyciagałem rękę (z pieniędzmi). I wychodziłem z założenia, żeby
    > dokładnie przeczytać umowę, wiedzieć w jakim momencie "kaucja" będzie
    > zwrócona itd itp. A najchętniej zapłacić te 100 PLNów zaraz po znalezieniu
    > przez nich zatrudnienia. Do tego jestem się w stanie zobowązać na piśmie.
    Na
    > szczęście nie musiałem sie targać i udało się inaczej - prez ogłoszenia w
    > internecie.
    > Czy przestrzegać przed tymi biurami? nie wiem. Czy płacić bo będą w stanie
    > pomóc w znalezieniu zatrudnienia? nie wiem. Starałem się tylko trochę
    szerzej
    > napisać i troszke dodac od siebie
    > pzdr

    Hejo:-)

    ostrzegać, moim zdaniem zdecydowanie ostrzegać....... Ja doskonale wiem,
    żebyły na ten temat artykuły tu i tam, ale jak widać duży procent
    poszukujących pracy ich albo nie czyta, albo łudzi się, że oni akurat trafią
    na uczciwe biuro pośrednictwa.. Nie mam pojęcia dlaczego dzieje się tak, że
    za jakby nie spojrzeć bezpłatne pośrednictwo, biura pośrednictwa pracy życzą
    sobie pieniążki... nie wiem, też dlaczego i jakim cudem udaje im się te
    pieniążki dostać.. Smutne to jest, że sytuacja na rynku pracy, jaką mamy,
    sprawia, że "wyrastają" różne takie "kwiatki" i robią w balona:-)

    ps

    gratulacje z powodu znalezienia pracki:-))) mój Cz. ciągle szuka ... tracimy
    nadzieję:-(
    pozdr.