PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiura pośrednictwa - ostrzeżenie/długie.....troszk › Re: Biura pośrednictwa - ostrzeżenie/długie.....troszk
    From: "Ruda" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Biura pośrednictwa - ostrzeżenie/długie.....troszk
    Date: Fri, 22 Aug 2003 15:36:07 +0200

    > Napisz co Twój meżczyzna 'miał okazję zaobserwować' ....
    >
    > Th

    Witam

    fakt, rzeczywiście chaotycznie wyszło.
    Od początku.
    Zadzwonił do firmy, zaprosili na rozmowę, poszedł, okazało się, ze biuro
    pośrednictwa, przedstawili mu obowiązku (odbieranie tel. rozmawianie z
    ludźmi takie tam.) Następnego dnia poszedł, na poczatku fajnie wszystko mu
    pokazali, fajna atmosfera młodzi ludzie.... zdziwił się potem, kiedy dostał
    polecenie przeprowadzenia rekrutacji..... na stanowisko, na którym był
    pierwszy dzień w pracy ....... No nic to pal licho zdziwienie...
    przeprowadzał... potem miał odbierać telefony i umawiać ludzi, bo biuro dało
    do gazaty 2 ogłoszenia: 1) recepcjonistka do solarium 2) magazynier. Na
    jedno i na drugie było conajmniej po 40 tel. z czego 50% było zdecydowanych
    przyjść podpisać tę umowę o pośrednictwo i wpłacić 100PLN kaucji... niby
    zwrotnej faktycznie nie.... Ogłoszenia nie pochodziły od potencjalnego
    pracodawcy, były zwyczajnie WYMYŚLONE (szczyt szczytów):-(((( ..... i wiele
    innych rzeczy zaobserwował.. Jakaś awantura o zwrot kaucji np.

    Było tego tak dużo, że sama nie wiem co jeszcze pisać.... np. sytuacja kiedy
    spanikowany pracownik prosi, żeby mu podac ulicę na Pradze Pn., żeby ten
    adres podać komuś (kto podpisał z biurem umowę ) żeby, ta osoba pojechała na
    niby "spotkanie " z ewentualnym pracodawcą .....

    Mój narzeczony niczego nie płacił.... Miał tam poprostu pracować i nacinać
    ludzi.... wszystko....

    najbardziej wnerwił mnie fakt, że ludzie wierzą w taki pośrednictwo i
    płacą... a przecież biuro z tych ludzi zyje.. w taki sposób się utrzymuje...

    mój post miał (ma) być ostrzeżeniem

    pozdr