PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiura pośrednictwa - ostrzeżenie/długie.....troszk › Re: Biura pośrednictwa - ostrzeżenie/długie.....troszk
    From: "Rafti" <r...@g...nospam.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Biura pośrednictwa - ostrzeżenie/długie.....troszk
    Date: Fri, 22 Aug 2003 15:19:24 +0200

    > Nie ma przecież prawa w tym kraju aby za pośrednictwo pracy pobierać
    opłaty.

    To się zgadza.

    > W tym momencie dysponuję kilkoma ofertami pracy na terenie Polski płd. i
    też
    > mogę je zacząć sprzedawać. I są to oferty sprawdzone. Jestem w stanie iść
    > poszukującym do kierownictwa danej firmy i przedstawić go jako kandydata
    na
    > dane stanowisko. Nie ręczę że ma odpowiednie kwalifikacje i że go przyjmą
    na
    > 100% ale wiem która firma kogo szuka. To nie będzie przecież oszustwo
    jeśli
    > komuś sprzedam samą informację. Bo to wolno.

    I to chyba byłoby właśnie płatne pośrednictwo pracy. Czy nie?

    > Napisz co Twój meżczyzna 'miał okazję zaobserwować' ....

    Jak sądzę obserwował pracę takiej agencji pośrednictwa. Był jakieś 2
    miesiące temu (chyba) artykuł w Gazecie na ten temat.

    IMHO bardzo dobrze, że koleżanka poruszyła ten temat, im więcej o tym będzie
    się mówić, tym większa szansa, że ludzie przestaną się nabierać.

    --
    pozdrawiam
    Rafti