eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedronka w TVNRe: Biedronka w TVN
  • Data: 2004-05-17 01:23:18
    Temat: Re: Biedronka w TVN
    Od: macth <m...@f...org.pl-USUN.TO> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 15 May 2004 22:53:04 +0200, neco wrote:
    >
    > Proponuję aby macth (chyba on jest tym gościem o smaku tak
    > wysublimowanym, że potrafi rozróżnić smaki), poddał się eksperymentowi:
    >
    > kupujemy 2 butelki hoopa- jedną w "Sklepie", drugą w hiperze.
    > Rozlewamy zawartość losowo do 10 szklanek.
    > Jeżeli kolega bezbłędnie wskaże w której szklance jest które "źródło" to
    > mu przyznam tytuł geniusza smaku p.p.d.

    ...i zostanie zatrudniony jako ,,colowy-kiper'' w międzynarodowym
    koncernie...

    > Czy myślisz gościu, że jakikolwiek producent pozwoliłby sobie na takie
    > psucie marki??

    ...więc spróbuj oryginalnej Coli Hoopa oraz coli tegoż samego
    producenta tyle że dla sieci LiderPrice...

    ...różnica między tymi napojami jest wyczuwalna, a producent ten sam...

    ...a może...
    http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/articlear_21067.h
    tml
    ...czyżby jednak znalazł się taki producent...

    ...w którymś z numerów Newsweek sprawdził skład wiodocącego proszku
    do prania z polskiego hipermarketu i niemieckiego - badania zlecił dla
    jakiegoś zagranicznego laboratorium i wyszło, że ,,wersja'' niemiecka
    ma więcej środków czyszczących niż polska... i z tego co pamiętam,
    nie były to badania jednego pudełka...

    ...a może inny przykład z innej branży??

    tylko jeden koncern paliwowy w Polsce wynajmuje na wyłączność
    zbiorniki od Nafty Polskiej S.A. Tym koncernem jest Shell. Pozostałe
    wspólnie używają zbiorników Nafty Polskiej, czyli de facto oferują te
    same paliwo. Ale każdy reklamuje je jako najlepsze... marketing swoje, a
    życie swoje...
    http://www.wprost.pl/ar/?O=53068

    ...pamiętaj, że przed marketingiem jest ekonomia... to między innymi
    dlatego buty Nike robiły azjatyckie dzieci...
    i do momentu ujawnienia tego faktu, Nike miało gdzieś jak to wpłynie na
    ich markę...

    ...podobnie jest z towarami do hipermarketu...
    przeczytaj sobie artykuł
    http://profit.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Artyk
    ul=1149

    policz koszty jakie musi ponieść producent aby wprowadzić towar do
    hipermarketu... te koszty musi sobie gdzieś ,,odbić''... albo ma tak
    wysoką marżę przed wprowadzeniem towaru do sklepu, że stać go na to aby
    zejść z ceny (pytanie tylko co z konkurencją [śpi??], skoro ma tak
    wysoką marżę)... albo odbywa się to kosztem pracowników... albo
    jakości towarów...

    > Swoją drogą w którym przedszkolu jest taki marny wykładowca
    > marketingu?? ;-)

    ...wiesz, ja samouk jestem...

    Pozdrawiam
    --
    macth Register Linux User: 318934
    gg: 2017571 | jid: m...@j...org | gsm: 501035283 | www.macth.prv.pl

    --- odwiedź www.flug.org.pl ---

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1