PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedronka c.d. › Re: Biedronka c.d.
  • Data: 2004-05-17 20:49:26
    Temat: Re: Biedronka c.d.
    Od: "Katarzyna Sokół" <Kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:56c3.0000067e.40a914c7@newsgate.onet.pl...
    > Czytałam w dzisiejszym NEWSWEEKu że sprawą Biedronki (tzn wykorzystywania
    > pracownic) zajął się prokurator generalny.

    Ciekawe czy ktoś pamięta jeszcze numer styczniowy newsweeka i ranking
    najlepszych pracodawców w 2003.
    Dla przypomnienia:
    http://newsweek.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Art
    ykul=9217
    ostatnia kategoria - handel detaliczny miejsce 8.

    Trochę dziwne że "tak nagle" w przeciągu kilku miesięcy (czterech) Biedronka
    nabawiła się takiej antyreklamy. Nie to żebym ją chwaliła, jednak coś tu nie
    tak. Skoro "poważne czasopismo" najpierw uważa że jest to naj.....
    pracodawca a później piszę że powinien zająć się nią prokurator....

    To tylko takie moje gdybanie...

    pozdr.
    ---
    Kasik