PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie spada. › Re: Bezrobocie spada.
  • Data: 2006-01-24 10:14:35
    Temat: Re: Bezrobocie spada.
    Od: "Pietrek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "januszek" napisał:

    > > Ostatnio spadło na mnie. Roboty szukam.
    >
    > A co umiesz?

    A masz jakieś propozycje w związku z tym?
    Pytam, ponieważ spotykam się z pytaniem "co pan tam robił?". Zazwyczaj
    odpowiadam, chociaż wiem, że osoba nic z tego nie kuma. Moje certyfikaty z
    kursów i szkoleń też są niezbyt zrozumiałe dla oglądającego. Zaczynałem od
    fizyka, zakończyłem całkiem nieźle (bez pochlebstw i koneksji). A umiem tyle
    ile umiem, myślę o sobie jako o gościu raczej zaradnym i w wielu przypadkach
    dość nietypowych poradziłem sobie szybciej i lepiej niż niejeden mózgowiec.

    A dla Pawła Prackiego (twórcy wątku) !!!siekierka!!! za trafne
    sformułowanie tematu i humor! ;)