PracaGrupypl.praca.dyskusjeBadanie potencjału i diagnoza psychologiczna pracowników › Re: Badanie potencjału i diagnoza psychologiczna pracowników
  • Data: 2007-06-28 08:47:54
    Temat: Re: Badanie potencjału i diagnoza psychologiczna pracowników
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    Catalyst napisał(a):
    > Cześć - czy ktoś może nakierować mnie na źródła wiedzy w temacie j.w.
    > Wszędzie trafiam tylko na oferty doradcze :)
    >
    > Interesuja mnie poszczególne obszary (za stroną www jakiejś firmy):

    > a.. Testy osobowości - opisujące osobowość oraz oceniające możliwości
    > adaptacyjne w środowisku zawodowym oraz umiejętność pracy indywidualnej i
    > zespołowej.
    Sprawdź na stronach PTP, który sprzedaje testy psychologiczne i słowa
    kluczowe:

    NEO-FFI, pięcioczynnikowa teoria osobowości, Costa, Mc Rae, KDE, John
    Holland, Martin Selligman, ERG, R.B.Catell, MMPI.

    > b.. Testy umiejętności poznawczych - pozwalające na określenie poziomu
    > wiedzy ogólnej, umiejętności rozumienia i logicznego interpretowania
    > sytuacji.
    Strzelam: APIS - Z, Inteligencja emcjonalna w pracy.

    > c.. Testy umiejętności interpersonalnych - służące do oceny kompetencji
    > społecznych w różnych sytuacjach życiowych.
    Assessment center

    > d.. Testy inteligencji emocjonalnej - rozumianej jako zdolność do
    > rozpoznawania, rozumienia i kontrolowania zarówno własnych jak i innych
    > emocji, a także zdolność do efektywnego wykorzystywania emocji w kierowaniu
    > działaniem.
    Słowa kluczowe: to samo, co w (b.) telizm, autotelizm, skale
    zaangażowania i pasji, przedziałowość, punktowość, test EQ.

    Piszę z głowy, więc wyniki wyszukiwania mogą być mierne.

    Pozdrawiam
    Maciek

    --
    Kochana Mary!