eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeBadania rynku i budowanie markiRe: Badania rynku i budowanie marki
  • Data: 2003-07-07 08:48:43
    Temat: Re: Badania rynku i budowanie marki
    Od: "Alicja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Mam pomysl na pewien biznes ale nie wiem jakie bedzie zapotrzebowanie na
    > uslugi oferowane przez moja przyszla firme. W zwiazku z tym chce zrobic
    > badania rynkowe i jednoczesnie rozpoczac promowanie marki mojej firmy,
    > glownie poprzez strone internetowa choc firma sama w sobie nie istnieje
    > jeszcze na papierze (nie mam jeszcze DG).
    > W papierach firmowych ktore powedruja do potencjalnych klientow bedzie
    adres
    > witryny www.
    > Jak sadzicie, czy te firmy moga zwrocic uwage ze nie mam jeszcze DG w
    > zwiazku z tym potraktowac mnie raczej brakiem zainteresowania czy tez
    > przeciwnie, moge mowic ze DG zaloze jesli bedzie duzy odzew.
    > Dzieki za budujace wypowiedzi,

    Mysle ze firmy zainteresuja sie czy prowadzisz DG w momencie checi zakupu.
    Pamietaj jednak ze promocja bez dystrybucji moze podzialac na Twoja
    niekorzysc. Tzn zareklamujesz produkt/usluge. Klienci wyraza chec nabycia a
    Ty nie bedziesz w stanie im tego realnie zaoferowac bo nie bedziesz miala
    DG. Lepiej zrob badanie rynku. Napisz ankiete, poczytaj jak sie to robi i
    porozsylaj mailem. Pamietaj aby adresy byly ukryte, jesli wysylasz do kilku
    respondentow na raz i opisz do czego sluzy te badanie. A ze nie jest to
    oferta to ustawa o wysylaniu maili tego nie dotyczy:) Nie zapomnij tez o
    rozpoznaniu rynku konkurencji.
    Powodzenia
    Alicja


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1