PracaGrupypl.praca.dyskusjeBPH PBK - konkurs na praktyki › Re: BPH PBK - konkurs na praktyki
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: BPH PBK - konkurs na praktyki
    From: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>
    Date: 12 Apr 2003 20:01:33 +0200

    k...@w...pl wrote in news:7b02.0000148b.3e983521@newsgate.onet.pl:

    /ciach.../

    > Troche jestem w temacie :-)) i to co pisza w prasie to jedno, a
    > rzeczywistosc to drugie, bo:

    > 1. Czy w Polsce mamy bankassurane z prawdziwego zdazenia? Ja twierdze,
    > ze nie,

    Nie mi oceniac czy z prawdziwego zdarzenia, ale jest.

    > b) zbyt malo, caly czas oferuje sie ubezpieczen => przyklad KB i PEKAO
    > to zadkosc, a po drugie dokladka z przymusu

    Niekoniecznie z przymusu. Ja mialem z przywileju :-)

    /ciach.../

    > c) Sprzedaz planow oszczednosciowo-ubezpieczeniowych przez Polskie
    > banki lezy,a wyniki mogly by byc zaskakujace, gdyby wykorzystac
    > potencjal sieci sprzedazy bankowosci detalicznej.

    Pekao w jakims stopniu wykorzystuje te mozliwosc, osobiscie nie jestem jednak tak
    bardzo przekonany o potencjale rozwoju bankassurance...

    > 3. Bankowosc inwestycyjna w wykonaniu korporacji rzeczywiscie jest,

    I taka mialem na mysli.

    > ale to co sie pisze o poczynaniach BRE w prasie, nie wskazuje na
    > wysoki poziom wiedzy na ten temat.

    Z ostra gra wiaze sie duze ryzyko ...na temat wiedzy ludzi z BRE wypowiadal sie nie
    bede, bo po prostu nic mi na ten temat nie wiadomo.

    > Ciagle uwazam, ze w Polsce jest w tym zakaresie mnostwo do zrobieni i
    > ze bankassurance to przyszlosc, pytanie tylko jak szybko? i chyba nie
    > jestem skazany na edukacje w tym zakresie, w takim stopniu jak koledzy
    > sugeruja:-))

    Byc moze masz ciekawy pomysl na rozkrecenie sprzedazy kilku uslug ...ale sam
    przyznasz, ze na tym etapie swiata jeszcze nie zmienisz. Nawet jesli masz do czegos
    pasje, to czasem trzeba ja na jakis czas "przydusic". Jesli chodzi o praktyki to
    mysle, ze
    warto sie przyjrzec i tym w detalu (jesli masz taka mozliwosc, w koncu zreszta nie
    zwiazuja Ci one rak i nog). Czasem mowie tak : "nie wiesz co lubisz poki nie
    sprobujesz" :-)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.