PracaGrupypl.praca.szukanaBORLAND C++ Za darmoRe: BORLAND C++ Za darmo
    From: "p" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: BORLAND C++ Za darmo
    Date: Fri, 19 Sep 2003 11:46:05 +0200

    "Domel" <s...@p...fm> wrote in message
    news:bkadoh$8m2$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jestem srednio doświadczonym programistą c++. Podejmę się pisania
    programów
    > w środowisku BORLAND C++ za darmo. Moja oferta jest poważna. Jestem
    > studentem informatyki i zależy mi na podnoszeniu swoich kwalifikacji,
    > dlatego z chęcią podejmę postawione mi zadanie.

    Juz pisalem do Ciebie na priv ale nie odpisujesz, wiec ponawiam swoja
    propozycje na grupie.
    Jezeli chcesz podniesc swoje kwalifikacje, nie ma sprawy. Dam Ci wiele
    projektow do napisania. Przy ich realizacji nauczysz sie jeszcze kilku
    innych jezykow programowania. Moje warunki:
    1. Spotkanie osobiste;
    2. Spisana umowa, gdzie wyrzekasz sie jakichkolwiek praw majatkowych i
    autorskich na tworzony przez Ciebie kod zrodlowy;
    3. Wszystkie aplikacje bedziesz pisal wedlug dostarczonych zalozen (styl
    programowania, interfejs uzytkownika);
    Pozostale szczegoly na osobistym spotkaniu.

    PS. Jezeli jest jeszcze ktos chetnych do pisania za darmo zapraszam.
    Pomyslow mam wiele. Roboty wam nie zabraknie. Nauczycie sie bardzo duzo.
    p...@p...onet.pl