PracaGrupypl.praca.dyskusjeBIZNES - WSPÓŁPRACARe: BIZNES - WSPÓŁPRACA
  • Data: 2002-05-16 07:28:37
    Temat: Re: BIZNES - WSPÓŁPRACA
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Zbroniec <n...@p...onet.pl> wrote:
    > My?lisz, ?e jeste? bardzo m?dry i w?a?nie odkry?e? wielkie oszustwo. Agresja
    > kt?r? wida? w twoich wypowiedziach wskazuje ?e najprawdopodobniej nie raz
    > kto? ci? wyrolowa? i najch?tniej by? komu? dokopa?.
    > Przypuszczm ?e twoja historia b?dzie si? powtarz? bo niczego si? nie
    > nauczy?e?.
    > Tw?j problem to p?ytkie my?lenie i pochopna ocena. Wyci?gasz daleko id?ce
    > wnioski opieraj?c si? na ma?o wa?nych przes?ankach a takimi lud?mi
    > naj?atwiej manipulowa?. Dlatego te firmy kt?re oszukuj? setki tysi?cy ludzi
> [...]
    nie chrzan... to co wyslales to jest spam, od takich ogloszen jest
    p.p.oferowana, poza tym 'miedzynarodowy koncern' stac chyba na jakies
    biuro doradzctwa personalnego. pomijajac juz frikowy adres emailowy...
    no chyba ze 'miedzynarodowosc' polega na znajomosciach z takimi smutnymi
    rosjanami w dresach jezdzacymi mercedesami czy bmw.
    twoj atak na przedpiszcze jest typowy.
    dla mnie eot

    Lukasz

    ps. do zrobienia zazenowanej miny potrzebuje uzyc 42 miesni,
    a do pokazania palca tylko czterech -:\

    --
    left: 11889390
    Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>