PracaGrupypl.praca.dyskusjeAplikacja mailem czy pocztą - skuteczność???Re: Aplikacja mailem czy pocztą - skuteczność???
  • Data: 2005-02-04 21:41:25
    Temat: Re: Aplikacja mailem czy pocztą - skuteczność???
    Od: "inzynier" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Podst Org Partyjna" <g...@m...de> napisał w wiadomości
    news:cu09pt$79a$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > czy Waszym zdaniem wysyłanie CV e-mailem - w ciagu otatnich kilku lat dość
    > rozpowszechnione :-)) jest równoważne wysłaniu swych dokumentów do
    > potencjalnego pracodawcy/agencji HR listem.
    > Poczta el. ma zalety, jest tania i szybka ale też bez skrupolow można ją
    > wykasować.
    > Z listem nie przychodzi to zazwyczaj tak łatwo/ podarcie lub kosz, działa
    > atawistyczna ciekawość co jest w środku.
    > Czy obie formy są tak samo skuteczne, jak myślicie??
    > Pozdr,
    > POP

    Ja ze swoich skromnych statystyk stwierdzam duzo wyzsza skutecznosc
    aplikacji wyslanych poczta (kazda wyslana poczta nie zostala bez odpowiedzi)
    niz w formie elektronicznej (na 20 wyslanych jedna odpowiedz), przypadek?
    Wiec teraz jesli mam do wyboru jedna z w/w form wybieram tradycyjna z
    wlasnarecznym podpisem na LM :)