PracaGrupypl.praca.dyskusjeAngielski w Dublinie dla każdego - jeszcze tylko 6 dni...Re: Angielski w Dublinie dla każdego - jeszcze tylko 6 dni...
    From: "gosia77" <g...@h...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Angielski w Dublinie dla każdego - jeszcze tylko 6 dni...
    Date: Wed, 28 Jan 2004 23:05:13 -0000

    "GreG" <g...@w...pl> wrote in message
    news:q0XRb.596$rb.52051@news.indigo.ie...
    > "gosia77" <g...@h...com> wrote in message

    > A jest duzo wolnych miejsc? Czemu nie ucza sie Polacy, Litwini i Czesi
    > (teoretycznie
    > przeciez moga) ?

    miejsc jest duzo. nie ma jakichs limitow z tego co sie orientuje. na
    przyklad szkola ma podpisany kontrakt i sie oferuje np ze zdobedzie
    (zalozmy) 90 uczniow w ciagu 3 miesiecy i z tego 80% zdobedzie kwalifikacje
    (czyli zda egzamin pewny). i musi sie ta szkola z tego wywiazac, zeby
    przedluzyc kontrakt na dalsze lata/miesiace. dla danej szkoly im wiecej
    uczniow tym wiecej dostanie pieniedzy. a wiem, ze dostaja jakies kosmiczne
    pieniadze za jednego ucznia (jakies kilkaset funtow).
    mysle, ze Czesi i Litwini beda mogli sie uczyc na takich samych zasadach jak
    Polacy. teraz nie moga. beda sie kwalifikowac dpo wejsciu do Unii.
    jest tylko jeden 'haczyk', chociaz wcale nie finansowy. trzeba miec National
    Insurance Number, zeby sie zalapac na te kursy.

    dobranoc
    gosia