PracaGrupypl.praca.dyskusjeAnaliza systemu - za ileRe: Analiza systemu - za ile
  • Data: 2005-04-20 15:33:16
    Temat: Re: Analiza systemu - za ile
    Od: "dres, dresik" <d...@B...SsPpAaMaUu.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin" <o...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:d45r0a$5l7$1@nemesis.news.tpi.pl...
    ...[ciach]...
    > Natomiast cena za tą usługę klienta zwaliła z nóg :-)) ......
    > Bo myślał tu o kwocie 500 .... złotych :-)) A powiem Wam , że firma nie
    > wygląda na "garażowa jednoosobową spółke" wypada całkiem profesjonalnie na
    > zewnątrz.

    Widać, że należy klienta uświadomić o kosztach wdrażania systemów i analiz.
    Ten pierwszy raz zawsze jest bolesnym szokiem dla 'ludzików' w białych
    koszulkach
    i szarych garniturkach z 'licencjatem z zarządzania czymś tam'.
    Prawdopodobnie na kogoś takiego trafiłeś.
    'Przerabiałem' takich zawsze na właściwy sposób myślenia w przeciągu 2-3 dni
    umiejętnie
    podsuwając przez innych jego pracowników określone informacje.
    Zawsze zadziałało.
    Jakie informacje podsuwać i komu, niestety musisz sam rozeznać.

    pzdr
    'dres_z_BMW'

    --
    W przeciwieństwie do krawatów na białej koszuli DRES nie hamuje dopływu krwi
    do mózgu.