PracaGrupypl.praca.dyskusjepotrafie wiele zawsze można się dostosować › Re: Ale jeden jest haczyk:
  • Data: 2004-08-09 17:26:11
    Temat: Re: Ale jeden jest haczyk:
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik w news:0c9d.00000530.411606cb@newsgate.onet.pl napisał(a):

    Mnie już pewnie masz dość, ale co mi tam - nudzi mi się ;-)

    > jak mam wiedzieć co lubie, jeżeli nie mam szansy nawet nic
    > spróbować,

    Żyjesz już trochę na tym świecie, więc coś jednak powinnaś wiedzieć.
    Chociaż wiem, że nie jest łatwo - sam miałem z tym problem. Zazdrościłem
    ludziom, którzy mieli konkretną pasję. Ja musiałem kombinować, sklejać
    pewne cechy aby coś konkretnego z tego wyszło. I myślę, że mi się udało.

    > a cv można napisać jeżeli ma się dokłane ogłosznie z konkretnymi
    > wymaganiami.

    CV ma się jedno. Można wprowadzać pewne modyfikacje pod konkretną ofertę,
    ale nie są one raczej wielkie. No bo co chcesz zmieniać? Dane osobowe?
    Wykształcenie? Doświadczenie? Zainteresowania? Najbardziej zmienna jest
    chyba kategoria z dodatkowymi kwalifikacjami. Tam raczej pisze się
    najwięcej pod konkretną ofertę.
    A jeśli chodzi o list motywacyjny... Tutaj na pewno też są pewne kwestie,
    które będziesz powtarzać. Resztę zmienisz, ale tutaj przecież nikt Cię o
    list motywacyjny nie prosi.

    > nie będę sie reklamować bo nie mam takiej potrzeby:)

    Przy tym zdaniu duży zgrzyt. Kilka wiadomości temu skarżyłaś się, że nie
    masz pracy. Teraz piszesz, że nie masz potrzeby aby się reklamować.
    Tymczasem jeśli chcesz sprzedać swoją pracę to musisz się reklamować o ile
    nie jesteś na tyle dobra, że inni zrobią to za Ciebie.
    Dla mnie to co przed chwilą napisałaś jest równoznaczne z "nie mam potrzeby
    przykładać się do szukania pracy". Skoro tak, to nie powinnaś się skarżyć
    na jej brak. Jeśli Tobie nie zależy, to tym bardziej innym nie będzie.

    > pozatym że jestem wysoką brunetką która ma nienaganną
    > prezencję niezwykłą inteligencję i urok osobisty,

    Przepraszam, ale ja jak na razie się na Twoim uroku nie poznałem ;-)
    "Niezwykła inteligencja" też jakoś dziwnie mi brzmi.

    > potrafię biegle pisać na komputerze,

    Tutaj kolejny zgrzyt. Zwrócono Ci uwagę na liczne błędy jakie popełniasz.
    Nie wnikam w powody i nie wytykam Ci ich. Ale pisanie w tym kontekście, że
    potrafisz biegle pisać na komputerze jest trochę dziwne, nie sądzisz?

    > obsługę edytorów tekstu, poczty, internetu,

    Obsługa Internetu? To mnie zaciekawiłaś - jak Ty obsługujesz ten Internet?
    ;-)

    > potrafie sprzątać gotowac i przecież z każdym dniem uczę się czegoś
    > nowego, Jak kazdy normalny człowiek to nie mam więcej potrzeby sie
    > reklamowania:):)

    Jak wyżej - skoro nie czujesz takiej potrzeby to nie dziw się, że nie masz
    pracy.

    pozdrawiam
    Greg