PracaGrupypl.praca.dyskusjeAkademia Sieci CISCORe: Akademia Sieci CISCO
  • Data: 2004-09-24 15:53:45
    Temat: Re: Akademia Sieci CISCO
    Od: noname <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    generalnie to zaden papierek nie zawadzi mniec ;)

    > Tak, warto zrobic CCNA, ale tylko po to zeby miec od czego zaczac. To
    > poczatek ciekawej, ale trudnej sciezki.
    > Nawet nie poczatek tylko miejsce na wytarcie nog przed wejsciem do ciekawego
    > swiata sieci.
    > Ale uwazam ze warto, nie koncentruj sie jednak na tym certyfikacie, traci
    > znaczenie z dnia na dzien.

    popieram. tylko ze nie do konca zgodze sie z ostatnim zdaniem iz traci
    wartosc z dnia na dzien to nie do konca tak, to jest pierwszy certyfikat
    ktory w moim mniemaniu gdybym byl pracodawca swiadczylby iz kandydat ma
    podstawowe wiadomosci o sieci i jej dzialaniu wiec uwazam iz warto go
    zrobic a na wartosci to on raczej nie traci sadze iz do pracy wlasnie
    jako administrator czy cos w podobie bedzie on wymagany lub preferowany
    z racji tego iz potwierdza (a przynajmniej powinien) on na dzien dobry
    ze ten czlowiek cos wie.

    Wlasnie przygotowuje sie do ccna i jesli chodzi o akademie to sluszalem
    juz najrozniejsze opinie - jedni mowia iz warto isc bo kontakt ze
    sprzetem inni ze to wyciaganie od ludzi kasy zwlaszcza akademie z
    warszawy, ja sie nie wypowiem bo w takiej nie uczestnicze, zapisalem sie
    do firmy Altkom na akademie internetowa kosztuje to 1800zl dostajesz
    materialy i dostep do portalu na sieci gdy zdasz egzaminy ktore sie tu
    znajduja mozesz przystapic do warsztatow ktore trwaja dwa dni a pozniej
    masz 2 miesiace na zdawanie egzaminu. Ja osobiscie mysle jeszcze nad
    zakupieniem jakiegos taniutniego (jesli w wypadku sprzetu cisco mozna
    powiedziec taniego ;) ) switcha po pierwsze przydalby mi sie a po drugie
    mialbym sie na czym szkolic bo symulatory to jednak nie to samo :|

    Mam nadzieje ze pomoglem :-)