PracaGrupypl.praca.dyskusjeAgencja WAKAT ? › Re: Agencja WAKAT ?
  • Data: 2002-11-04 09:29:02
    Temat: Re: Agencja WAKAT ?
    Od: "szpunt" <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "-=Lapacz=-" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:app646$d1a$1@news.tpi.pl...

    > Witam
    > Co sadzicie o Agencji pośrednictwa WAKAT czy ktoś ma jakieś
    > doświadczenia ?

    zarejestrowałem się, byłem na rozmowie oceniającej moją osobę u nich w
    biurze, wydaje się, że prowadzą uczciwy biznes, szef (chyba) zadawał
    konkretne pytania, pogadaliśmy trochę po angielsku, wnioski wpisał do bazy,
    przedstawił parę ofert...
    ale pracę udało mi się znaleźć całkiem szybko samemu, więc poprosiłem o
    wstrzymanie rozpatrywania mej osoby w procesach rekrutacyjnych.
    ogólnie dobre wrażenie z wizyty, choć może wygląd agencji to niskobudżetowa
    prowizorka, ale nie o to przecież chodzi, można by dyskutować,
    nie wiem jak teraz, może się zmienił, byłem prawie dwa lata temu ;)

    z pozdrowieniami
    szpunt