PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdministrator sieci we Wrocławiu ? › Re: Administrator sieci we Wrocławiu ?
  • Data: 2008-05-07 20:06:12
    Temat: Re: Administrator sieci we Wrocławiu ?
    Od: z/svc <z/svc@> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 6 May 2008 20:51:55 +0200, "Piotrek" <...@...ru> wrote:

    >ooo nie do konca:)
    >wiadomo ze w firmie krzak tez moga placic grosze, ale korporacja to tez
    >cwana bestia i nie placi wiecej niz musi :)

    Prawda.

    >a do korporacji ciagna tlumy chetnych myslac ze tam jest super i cudownie,
    >robi sie kariere i zarabia kokosy:) wiec maja w kim wybierac.
    >roznie z tym bywa, ale nie ma co mowic ze w korporacji to sie super zarobi.
    >patrz na centra ksiegowe jak Cap Gemini, IBM BTO, Shell :) korporacje a
    >place sa srednie.

    No ale jest różnica pomiędzy księgową, a specjalistą. W takim
    CapGemini (pracowałem tam) jako specjalista IT można zarobić od
    przyzwoicie do bardzo dobrze, przy czym już 'przyzwoicie' jest sporo
    ponad średnią krajową. Ale trzeba być specjalistą.

    A znam też korporacje (tu, w Polsce), gdzie w IT zarabia się
    pięciocyfrowo. Ale ciągle jest tak jak mówisz: nie płaci więcej, niż
    musi.

    --
    z/svc