PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdministrator sieci - jakie wynagrodzenie › Re: Administrator sieci - jakie wynagrodzenie
  • Data: 2007-07-14 18:09:55
    Temat: Re: Administrator sieci - jakie wynagrodzenie
    Od: "derek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to znaczy "powinien"? Ja Ci mogę powiedzieć, że w Poznaniu mogę kogoś
    > z takim doświadczeniem znaleźć za pensję minimalną (aczkolwiek z
    > trudnościami), a za powiedzmy 1300 brutto bez żadnych trudności,
    > natychmiastowo.

    Mam nadzieje ze moj przyszly pracodawca tego nie czyta bo z takim podejsciem
    do sprawy, takimi argumentami bedzie ciezko :(
    Dodam ze nie jest to praca typu jak uruchomic Pani Krysi worda bo sobie
    skasowala
    ikonke z pulpitu. Odpowiedzialnosc za funkcjonowanie sieci jest duza, jej
    awaria
    powoduje calkowity paraliz firmy (dzialalnosc produkcyjna) i spore straty..
    Jak mialbym brac to na siebie za taka kase to dziekuje.
    Dodam ze sprzet jest dos leciwy i wymaga czestej naprawy, nie wspomne
    o duzym zapyleniu.. Chodzi mi oczywiscie o szacunkowe zarobki.