PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdministrator IT - wymagania (ciekawostka) › Re: Administrator IT - wymagania (ciekawostka)
  • Data: 2013-11-01 06:44:20
    Temat: Re: Administrator IT - wymagania (ciekawostka)
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-10-31, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    [...]

    > Dyspozycyjność do częstych wyjazdów służbowych.

    No to rozbierając (zaznaczam, że nie jestem związany z tamtym ogłoszeniem, ale
    po prostu zajmuję się administrowaniem) - audyty bezpieczeństwa to b. istotna rzecz,
    sam wyjeźdzam często służbowo do różnych miast i czasem różnych krajów w tym celu.

    A firma (zwłaszcza starsza) też może mieć serwerownie, czy sieci zlokalizowane w
    różnych
    miastach kraju. Tego indywidualnego przypadku nie znam, ale umiem sobie wyobrazić
    konieczność czegoś takiego. A dyspozycyjność? No sorry, jak się usługa jebnie,
    to jednak wypada być przygotowanym na taką sytuację i móc to zdiagnozować i podnieść.

    Takich rzeczy ja np. od siebie jako od administratora właśnie m.in. oczekuję.
    Oczywiście pracuję na własny rachunek (działalność gosp.) i tego rodzaju usługi
    odpowiednio kosztują, ale nie o tym była mowa w tym wątku.

    Oczywiście może to być ogłoszenie napisane przez niefachową osobę, która dostała
    wykaz punktów "fajnie było by" od znudzonych technicznych i musiała coś z tego
    sklecić. Może to być też mniejsza firma, gdzie "zakres" obowiązków wydaje się
    duży, ale w żadnym nie ma potrzeby znajomości na poziomie eksperckim. Nie każda
    firma jest na tyle duża, że jest w stanie zatrudnić pracownika do każdej
    czynności.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl