PracaGrupypl.praca.szukanaAbsolwent budownictwa / lubelskieRe: Absolwent budownictwa / lubelskie
  • Data: 2004-08-04 21:50:04
    Temat: Re: Absolwent budownictwa / lubelskie
    Od: "France Pologne" <s...@n...fr> szukaj wiadomości tego autora

    Witam mam zlecenie od mojego szefa na sciagniecie do pracy z Polski
    rzemieslnikow polskich z branzy budowlanej , ciesle stolarze dekarze
    posadzkarze , kafelkarze roboty wykonczeniowe w suchym gipsie i roboty w
    betonie i kamieniu bo to kamienny zamek , jesli zna Pan kogos , dobrego
    fachowca i majacego wlasna dzialalnosc gospodarcza to prosze o informacje
    wraz z CV - uwaga naprawde fachowcy bo to 12 wieczny zamek
    +33 6 16 73 12 94
    "gacu" <g...@m...pl> a écrit dans le message de news:
    cdjm7v$g77$...@i...gazeta.pl...
    > Inżynier budownictwa ogólnego, tegoroczny absolwent Politechniki
    Lubelskiej