PracaGrupypl.praca.dyskusjeAUCHAN › Re: AUCHAN
    From: jerry <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: AUCHAN
    Date: Tue, 22 Nov 2005 08:06:27 +0100

    > tey, a system kasowy to z czego sie niby sklada:
    > a) infrastruktura sieciowa, serwer bazy danych, koncowki klienckie;
    > b) blizej niesprecyzowane niewiadomoco - bez zwiazku z informatyka;

    ble ble ble

> [...]
    > muzyki, ktora sobie grala na hali); nawet jezeli schematy raportow sa
    > okreslane globalnie w centrali danej sieci, to przeciez ktos musi to
    > nadzorowac na miejscu; moze lokalny dyrektor chce miec jakies lokalne
    > zestawienie;
    >
    > obsluga samej infrastruktury zwiazanej z systemem kasowym to juz jest
    > znacznie wiecej niz "wymien toner"; a do tego dochodza pewnie jeszcze
    > rozne inne systemy informatyczne w takim supermarkecie: moze system
    > kadrowy z komputerowa rejestracja czasu pracy; moze system monitoringu

    ble ble ble

    Sorki za ironię, ale wszystko o czym piszesz wykonują firmy trzecie.
    Zarówno raporty, analizy - czyli dane z bazy, wykonuje sie w centrali.
    Także instalatorstwo/serwis sieciowy to działka firm spoza Auchan.
    Informatyk nie może wymienić tam skrętki sieciowej - wszystko jest
    montowane i nadzorowane przez firmę trzecią. Nie istnieje w
    hipermarketach DEPARTAMENT CZY DZIAŁ IT zatrudniający specjalistów baz
    danych, instalatorów infrastruktury sieciowej, czy doświadczonych
    administratorów serwerów.
    Dlatego pisałem, że jeżeli autor jest dobrym programistą, sieciowcem,
    czy adminem to praca w Auchan będzie niczym innym jak zawodowym
    samobójstwem. Jeżeli jednak jest "Informatykiem hobbystą", lubi sprzęt,
    soft, zna Excela, Worda (bo o to będzie najczęściej proszony) to proszę
    bardzo.

    P.S.
    Mój kolega po technikum elektronicznym (studiował zaocznie) pracował w
    Auchan w Sosnowcu jako Informatyk. Dostawał na rękę 6 stówek, na co nie
    narzekał bo nie miał wykształcenia wyższego. Jednak jego liczne relacje
    nie potwierdzają, że wymagano od nich codziennego przetwarzania skryptów
    sql'owych w celu uzyskania raportów dla managerów...Takowe przychodziły
    zdalnie, a oni je tylko rozsyłali gdzie trzeba. To było 4 lata temu -
    jeśli się coś zmieniło, to brak mi danych.
    pozdrawiam,