    From: "bca" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: A po co?
    Date: 14 Apr 2005 11:08:13 +0200

    > Przyjmują gościa który będzie cały czas ściemniał (no może po roku czy
    > dwóch w końcu przestanie - ale to zależy).

    NIe działają na swoją szkodę, bo
    1. zwykle ten, który podejmuje decyzję o przyjęciu nie ma bezpośredniego zysku
    z działalności firmy .
    2. Człowiek, który przeprowadzał rekrutację uwierzył na słowo. Prawda wychodzi
    przy podpisywaniu dokumentów. Czy człowiek przeprowadzający rekrutację przyzna
    się swojemu szefowi, że źle wybrał, bo kandydat przyjęty kłamał? Że źle
    przeprowadził rekrutację? Że powinien był wybrać innego? NIE. Bo przyznał by
    się do własnegoi błędu.