PracaGrupypl.praca.dyskusjeA mnie to teraz lotto :)?Re: A mnie to teraz lotto :)?
  • Data: 2006-11-27 13:01:15
    Temat: Re: A mnie to teraz lotto :)?
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarlonB napisał(a):

    > Poszukaj na google, są programy, które sprawdzają czy ktoś aktualnie jest
    > zalogowany na Twoim kompie (np. szef).

    Nno i? W pracy to jest szefa komp i może sobie z nim robić co chce. Ja nie
    mam nic przeciwko, ani nie mam nic do ukrycia. I mam pozwolenie
    na robienie sobie przerw i np. wchodzenie na newsy (byle to nie
    odbijało się negatywnie na mojej wydajności w pracy - tzn. żeby te przerwy
    nie były zbyt częste i zbyt długie).

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl