PracaGrupypl.praca.dyskusjesekretarka, asystentkaRe[4]: sekretarka, asystentka
  • Data: 2005-02-17 19:28:29
    Temat: Re[4]: sekretarka, asystentka
    Od: j...@g...pl (Jagodka) szukaj wiadomości tego autora

    S> Hehe, kącik porad dla przyszłych asystentek - sekretarek :)

    no sluchaj.. moze otworzysz kacik porad dla przyszlych/niedoszlych
    sekretarek/asystentek? :)

    S> Spodnie. Zdecydowanie. Najbardziej neutralne.

    Czarne, na kantke? Moga byc? :P

    S> Hmm.. to poprosze jakieś pytania bo nic mi narazie do głowy nie przychodzi
    S> :)

    No wyobraz sobie ze mi tez nic do glowy dzisiaj nie przychodzi :)
    Siedze wlasnie nad LM i nic wyplodzic nie moge.. mam jakas blokade
    dzisiaj :) He he :)
    Moze poradz jakie sa typowe bledy przyszlych asystentek/sekretarek..
    co by ich nie popelniac :)
    Wiadomo czlowiek uczy sie na bledach wiec moze by ten etap troszke
    zmniejszyc :)

    --
    Pozdrowienia,
    Jagodka mailto:j...@g...pl