eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusje2 sprawaRe: 2 sprawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: 'madzik' <m...@g...niet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 2 sprawa
    Date: Mon, 23 May 2005 13:16:22 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 38
    Message-ID: <d6sdv4$deg$1@inews.gazeta.pl>
    References: <d6qtnt$70t$1@nemesis.news.tpi.pl> <d6quui$1skp$1@news.mm.pl>
    <o...@o...gamma.furrynet.org>
    <d6r0c9$lt8$1@nemesis.news.tpi.pl> <d6scot$6ao$1@inews.gazeta.pl>
    <d6sd8l$e7$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: h221n1fls35o292.telia.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1116846885 13776 217.210.84.221 (23 May 2005 11:14:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 23 May 2005 11:14:45 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <d6sd8l$e7$1@nemesis.news.tpi.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: magda.net
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.7.5) Gecko/20041206
    Thunderbird/1.0 Mnenhy/0.7.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:150620
    [ ukryj nagłówki ]

    Kira:

    >>Albo, marchewkowo, dać im premię pod warunkiem
    >>zmniejszenia ubytków
    > Nie no, ja przepraszam ;) ale namawianie nieuczciwego
    > pracownika do bycia uczciwym za pomoca premii uwazam
    > jednak za co najmniej lekka przesade ;) Przeciez to
    > powinien byc w ogole jeden z podstawowych warunkow i
    > zatrudnienia, i utrzymania pracy...

    Zgadzam się z Tobą - ja personalnie.
    Ale - być może - dla nietypowych sytuacji, trzeba użyć nietypowych
    rozwiązań?... To powyżej, jest równie kontrowersyjne, jak premie dla
    pracowników, którzy nie palą.
    Dać tym starym wyjadaczom wybór, "jakby" dobrowolny, że jak będą uczciwi
    i przyjaźni klientom, to zostają i do tego mają premie.
    Mnie się wydaje - mogę być w błędzie jednak - że to nie są pracownicy,
    do których dotrą metody opisywane w zagranicznych podręcznikach do HRM...

    A jak już jesteśmy przy cepeenach... ;-)
    Od paru lat mieszkamy poza Polską, ostatnio odwiedzaliśmy rodzinę po
    rocznej nieobecności w kraju. Jako, że jechaliśmy ponad 500 km w jedną
    stronę po Polsce, zaliczyliśmy w obie strony po kilka stacji benzynowych.
    I z dużą przyjemnością stwierdziłam, że Orlen w końcu wziął się za te
    swoje stare trupy z personelem z poprzedniej epoki, gdzie nie można ani
    było liczyć na pomoc, ani na miłe zachowanie. Jak do tej pory (nawet
    mieszkając w Polsce) unikaliśmy "cepeenów" jak ognia, tak teraz z chęcią
    wjeżdżaliśmy do kolejnych - wyrobiliśmy w końcu kartę Vitay, bo teraz
    faktycznie czujemy się tam "powitani" ;-). Za zmianą "logo" poszła - IMO
    - w końcu zmiana stosunku do klienta końcowego. Duża pochwała ode mnie
    dla nich, może to kiedyś opiszą jako skuteczną zmianę odbioru usługi
    wśród klientów :-).

    --
    [Pozdrawiam ciepło, ]
    [Magda ]
    [JID: m...@j...org ]
    [Motto na dziś: Nie dokarmiaj cudzych paranoi]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1