PracaGrupypl.praca.dyskusjeBardzo dla mnie ważna sprawa! › Re[2]: Bardzo dla mnie ważna sprawa!
  • Data: 2002-03-23 07:10:25
    Temat: Re[2]: Bardzo dla mnie ważna sprawa!
    Od: h...@p...onet.pl (darek) szukaj wiadomości tego autora

    Witaj H,

    Friday, March 22, 2002, 7:17:09 PM, napisałeś:

> [...]
    HWCW> wyszukanie
    HWCW> Dlaczego oszusci? Maja podwojny zysk - podobnie jak agencje nieruchomosci
    HWCW> przy sprzedazy mieszkan - pobieraja prowizje i od sprzedajacego i od
    HWCW> kupujacego. A praca to dzisiaj chyba cenniejsza rzecz niz mieszkanie...
    Za jakieś 1000pln miesięcznie mogę Cię zatrudnić:))
    A mieszkać możesz na dworcu alibo pod mostem:(
    HWCW> HWCW

    --
    Best regards,
    darek mailto:h...@p...onet.pl

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]