PracaGrupypl.praca.dyskusje1 majaRe: 1 maja
  • Data: 2005-04-28 18:21:52
    Temat: Re: 1 maja
    Od: Domin <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Apr 2005 20:12:50 +0200, "Aga" <a...@e...pl> wrote:

    >Tak myślałam ale ponieważ u mnie w pracy księgowa twierdzi że za niedzielę
    >należy się dzień wolny ja chciałam sie upewnić o jej błędzie. Ale to już jej
    >problem skoro ona uważa że należy się dzień wolny to ja nie będę jej
    >wyprowadzała z błędu.
    >Dzięki za odpowiedź.

    Bron Boze nie wyprowadzaj... (no chyba ze ja bardzo lubisz)...
    My tak nie wyprowadzamy z bledu szefa... Juz 2 tg tempowyznaczal kto
    kiedy m wolne za 1 maja :)
    A tak swoja droa to kolezanka zabila mi cwieka twierdzac ze 2 maja
    jest ustawowo wolny, oni w szkole maja wolne, bo p. Prezydent
    ustanowil swieto Flagi Panstwowej czy cus...
    Szukalem szukalem i rzeczywiscie 2 maja jest dniem flagi panstwowej,
    ale wolne sie nie nalezy, a moze sie myle???
    Moze nauczyciele maja cos innego w swojej karcie????
    Ale zwyklych zawdow raczej to nie dotyczy..
    Pozdrawiam
    Domin