PracaGrupypl.praca.dyskusje1/2 etatu z dopełnieniami › Re: 1/2 etatu z dopełnieniami
    From: Michał <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 1/2 etatu z dopełnieniami
    Date: Thu, 5 Oct 2006 23:55:18 +0200

    Użytkownik "Agata Mryczko" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1159978431.680517.208930@b28g2000cwb.googlegrou
    ps.com...
    witam:)
    dowiedziałam się, że praca o którą się staram (powiedzmy staram
    takie jest życie) to 1/2 etatu + dopełnienia, z tym że to nie ty
    decydujesz czy chcesz w danym tygodniu miec dopełnienia czy nie, tylko
    firma,(i mozna pracowac z 50 i wiecej godzin przy 1/2 etatu tygodniowo,
    cos mi sie tu nie zgadza.. przecież caly etat ma 40 plus minus kilka.
    na moje pytania.. jakieś wykrety od odpowiedzii, najpierw podaj twoje
    dane a potem dostaniesz umowę.. nie wiesz czy pracujesz czy nie.
    Dziwne, jak poprzednio robiłam w Worku (bo to o ta firmę chodzi.) to
    czegos takiego nie było, dlatego sie dziwie,no kasa za dopełnienia
    osobno wyplacana może być?

    Zwykłe szukanie łosia za mniejszy ZUS na cały etat, bo jeżeli faktycznie
    masz pół etatu (21h) to spytaj czy za wszystko ponad to będą ci płacić
    nadgodziny ...