PracaGrupypl.praca.szukanaROWERY ROWERY ROWERY

  • 1. Data: 2002-07-15 09:50:17
    Temat: ROWERY ROWERY ROWERY
    Od: "Lelo" <e...@k...net.pl>

    Witam

    Pracuje aktualnie w najwiekszej firmie zajmujacej sie sprzedaza rowerow.
    Posiadam bardzo dobre kontakty z dystrybutorami i orientacje w branzy.
    Prowadze najwiekszy sklep internetowy w tej branzy i mam na prawde duze
    doswiadczenie zarowno w handlu elektronicznym i bezposrednim.

    Poszukuje dodatkowej pracy w sklepie rowerowym, firmie kurierskiej lub
    gdzies gdzie przyda sie "dochodzacy" informatyk/kurier rowerowy - moge
    przygotowac kazda strone internetowa - zajac sie korespondencja - przyjechac
    o kazdej porze gdy posypie sie komputer...

    Jestem w pelni dyspozycyjny, mam mieszkanie na mokotowie z dostepem do
    internetu oraz biuro na bielanach - jestem zainteresowany kazda propozycja
    wspolpracy - najchetniej od sklepow rowerowych itp.

    Pozdrawiam
    Le