PracaGrupypl.praca.szukanaRECEPCJONISTKA w LECZNICY WETERYNARYJNEJ - Warszawa

  • 1. Data: 2002-12-17 11:42:48
    Temat: RECEPCJONISTKA w LECZNICY WETERYNARYJNEJ - Warszawa
    Od: "Agnieszka" <m...@n...com>

    Energiczna, mloda i operatywna, podejmie prace na stanowisku RECEPCJONISTKI
    w LECZNICY WETERYNARYJNEJ.

    Obecnie 5 rok pracuje jako asystentka w firmie o profilu medycznym.
    Interesuje sie zwierzetami, ich zachowaniem, chorobami, jak również ich
    codziennym zyciem i dobrostanem.
    Po 5 latach pracy okazało się, że jest to moja pasja, z którą trudno mi
    walczyć, stąd pomysł pracy na w/w stanowisku.

    Chcialabym miec chociaz minimalny kontakt ze zwierzetami w pracy oraz miec
    mozliwosc pomocy im,
    a także stałego rozwoju zainteresowań w tej dziedzinie.

    Osoby zainteresowane prosze o kontakt pod numerem telefonu: 0-693 695 593,
    badz e-mail: m...@n...com

    Agnieszka