PracaGrupypl.praca.dyskusjeRE: Firmy poszukuj?ce pracowników ?RE: Firmy poszukuj?ce pracowników ?
  • Data: 2002-11-21 10:43:37
    Temat: RE: Firmy poszukuj?ce pracowników ?
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    r...@g...faurecia.com (RECEPTION) wrote in
    news:921A354C1E4AD611897F000629559155ACBA15@bur-gro-
    02.gro.pl.bf:

    /ciach.../

    > Poza tym - mam wyksztalcenie srednie, nie mam zadnego wiekszego
    > doswiadczenia, tak wiec o taka prace bylo mi na poczatku najlatwiej.

    I w ten sposob sie wlasnie zaczyna. Jestes przykladem konsekwentnej osoby, ktora w
    pore sie o tym przekonala.

    > Kiedy skonczy mi sie ta umowa, pierwsze co zrobie, to odwiedze znowu
    > te firmy.

    Za pozno. Moja rada : zakrec sie wokol tego juz pol roku lub rok wczesniej... A moze
    probuj juz teraz, jesli czujesz, ze dalabys rade pogodzic trudniejsza prace z nauka.

    Wojtek

    P.S. Nie uzywaj raczej sluzbowego adresu e-mail piszac na grupy ...to moze byc
    niemile
    widziane przez pracodawce.